Na elmentek ti a ….!

2014.02.25. 11:27 | Mandarin. | Szólj hozzá!

Pedig olyan szépen indult minden… sütött a nap, 2 melómegbeszélés is a kitűzött célok között szerepelt, hát mi ronthatná el ezt? MINDEN!

A mai keddet hivatalosan átnevezném a tegnapi hétfőnek. Azon gondolkodtam, hogy miután hazaérek, az idegességtől sírjak e 3 percig a kispárnámba, vagy hagyjam az egészet a fenébe.

  1.  állomás: Saga - hangsúlyozom SZÁGA promóció tréning. Három óra alatt kellett birtokba vennünk 6 információt, köztünk a fent említett pontos kiejtést. A maradék 5 hasonló szintű, eszméletlen IQ-t és memóriaképességet igénylő dolog volt. A biztonság kedvéért eljátszottuk szituációs játékban, írtunk róla tesztet ( érted???tesztet -.-’) és a tuti kedvéért még külön kiscsoportos meghallgatáson is részt vettük. Komolyan? Most komolyan???..nane
  2. állomás: Játszóház meghallgatás- tényleg érdekelt, szerettem volna. Mivel ez a csudijó és indokolatlanul ”tartalmas” tréning KISSÉ hosszúra sikeredett effektíve későn érkeztem a megbeszélésre (hozzá teszem nem volt konkrét időpont, a meghatározás az „estig” kifejezés volt-naköszi). Mire kiértem persze már nem volt ott a főnök. Sebaj, mindössze másfél óra alatt jutottam ki ide, a halál f***a, mit nekem még visszakeveredni a civilizációba…teljesen megérte…
  1. állomás: na ha ez lett volna, garantáltan nem itt pötyögnék…

                

 

Jó túlélést holnapra mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mandarin13.blog.hu/api/trackback/id/tr405821771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása