3…2….1…Zánka Go!

2014.06.04. 13:46 | Mandarin. | Szólj hozzá!

Beindultunk öcsém, mint a traktorkerék. Dübörög az animáció ezerrel, ami annyit jelent, hogy reggel és este vannak velünk játszók. Minidiscon megy  a popsirisza, gyűlnek a szebbnél szebb rajzok, a fellegek meg remélhetőleg ( így is –úgy is) a mi fejünk felől elfele. Megjöttek a szekszi kukás narancssárga, jól beleizzadós pólók, de szó, mi szó, a nigga szürke pulcsik nagyon adják. Feltételezem, egy olyan 2-3 hónap múlva helyreáll a „rend”- tökéletes sosenem lesz , úgyhogy a mondva csinált idillt még élvezni tudjuk pár hétig…Jelentem csokira barnultam, ergo éppen hogy nem világítok a sötétben, de úgy vélem, ez nálam határozottan nagy dolog. Ma ( ISMÉT) megtudtam, hogy a hely ahol vagyok a legproblémásabb, a kemény dió. Most mondanám, hogy meglepődtem, de inkább a homlokomra kéne tetováltatni, hogy „ IGEN!ÉN VAGYOK AZ!!KÉREK MÉG MÉG!!! IDE ÜSSETEK!A LEGROSSZABBAT! EZAZZ!”  Nyilvánvalóan szükségtelen, mert ezt mindenki tudja, ezért hát kapom is az áldást rendesen. Ha ügyes vagyok a héten megbirkózhatok egy hangfal beszerzésével, ami elengedhetetlen a programokhoz. Nem baj, 5-6 kör futása után talán mások is belátják, agy 1-2 héten belül kaphatunk egy félig működőt. De nem panaszkodhatom, hisz itt vagyok a Balaton partján, amit nincs időm nézegetni a munka miatt…nem is baj, úgy is folyamatosan rossz idő van.

Üdvözlet hát mindenkinek Zánka csodálatos objektumából!

Internet közelbe csak ritkán kerülök, mert 2 napi járóföldre van, de a  füstjeleket veszem ;)

Pacsi

A bejegyzés trackback címe:

https://mandarin13.blog.hu/api/trackback/id/tr556271296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása