Mi lesz most Carrie-vel?

2014.03.26. 18:16 | Mandarin. | Szólj hozzá!

Hol is kezdjem…a zsúfoltság az, ami talán leginkább elmondható a mögöttem tudható hétről. 7-ből 6 napot kipipáltam munkatéren és a maradék, árva egyeske sem maradt tétlenül.  Megváltam attól, ami majd 10 éve enyém volt és kijelenthetem, hogy imádom! Carrie egyszer lett barna és egyenes, én is változtattam hát és mit az Isten velem is történtek új dolgok. Jó dolgok! Elkapott az első tavaszi zápor, megettem az első fagyit, rövid lett a hajam és végre kaptam munkát!

Ezennel bemutatkozom: Kékesi MANDARIN Alexandra Vezető Animátor!

Göd csodálatos szállodájában leszek hát, az, amire évek óta vágyom. Nagy a nyüzsgés, kapkodom hát a fejem. Albi keresés storno, melókeresés storno és hát felmerül a kérdés, mi lesz akkor Hálivúddal?

Várat magára..vagy lehet, hogy ez a „ várakozás” hozza meg igazán Hálivúdot ?!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandarin13.blog.hu/api/trackback/id/tr505880153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása