Hogyan lány- Hogyan ne verd szét a 'munkaadó' íróasztalát

2014.01.24. 14:56 | Mandarin. | Szólj hozzá!

Már fél1kor megtudtam, hogy fogalom zavaros vagyok. Ugyanis az, hogy egy szépségversenyen való hostesskedés miatt megyek egy állásinterjúra és kiderül, hogy egy tavaszi tábor szervezését és szponzorálását kéne megcsinálni, az tök normál dolog… vagy éppen indulni a szépségversenyen. Hirtelen én lettem a ’nem is értem mi történhetett veled, te csinálod rosszul’ lány, merthogy igenis a rendőr lányát, azt felvették. További munkát kérek, most, azonnal, én dolgozni akarok. Értitek? Persze, persze, várd meg a mailt, amit küldünk, és akkor keresd ki, ezt meg azt, és akkor őket hívd fel ( teszem hozzá, nincs feltűntetve, ki – melyik melót adja, a már meghirdetettek közül).

Nade el is áshatom magam, mert ugye én vagyok az, aki BIZTOSAN rosszul közelíti meg az interjúkat, biztosan bennem van a hiba, hogy nem akarok értékesítéssel foglalkozni egy hostess munka keretein belül. Kérlek! ha azt akarom elmegyek tupperware-t árulni jutalékért. Megy az a „segítségetek” nélkül is. köszinem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mandarin13.blog.hu/api/trackback/id/tr665779021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása