Ördögi katlan

2014.02.11. 11:33 | Mandarin. | Szólj hozzá!

Próbanap az ördög katlanban, pultos munka.  6-ra odaértem, minden információt megkaptam, minthogy kisegítő pultos leszek, 12 óra meló, pohárszedés-mosogatás, göngyizés, raktárpakolás 6 ezerért. Na nem kicsit kerekedett ki a szemem, főleg miután kiderült, hogy elvileg próbanapon nincs fizu. Mivel csak főpultos volt én még is kaptam. Nade ez azzal is járt, hogy pultozni is kellett, meg közben a saját dolgomat csinálni, ergo univerzális üzemmódba kapcsoltam- régi szép idők. Ezt leszámítva elég jó a hely, az emberek jó arcok, de hogy én ott egyikőtöket  sem fogom kiszolgálni az fix…és ez nem a személyetek ellen irányul. Persze boldogság itt is volt: mikor egy régi jó barát ugrik be, vagy épp egy arab férfiú rózsával lep meg „szerelem első látásra” címszóval.

Tehát drágáim az élet szép, a szekér forog, én pedig nem adom fel..na meg nem dolgozom ott!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandarin13.blog.hu/api/trackback/id/tr615809117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása