'És támad akkor olyan sötét' a béka segge alatt!

2014.03.02. 17:46 | Mandarin. | Szólj hozzá!

Üdvözöllek Mr. Mélypont, megismertelek, de nem tetszel!

Na már most attól, hogy 12 ezer forintos alapozó van az arcomon és egyéb hasonló értékű kenceficék a hangulatom nem lesz rózsás! Próbanapokat próbanapokra halmozok, ők meg a jutalékos melókat jutalékosra. Eszem áll meg az ilyen-olyan bónuszokon, és a „kliensek” nyomdafestéket nem tűrő válaszain. Bocsi, kedves 40-50 éves korosztály! A kedves édesanyátok nem tanított meg emberként viselkedni? Innét üzenem, még nem késő belevágni! Life Long Learning – Köszi egyetem ;)

Mindeközben a borzasztóan sötét, mély, szívszaggató bugyorban, melyben lelkem éppen vegetál testem fáradhatatlanul új tájakat ismer meg. Megköszönöm, hogy ellátogathattam Maglód csodás településére, ami közelebb van Debrecenhez, mint a belvároshoz. Egye fene, nem veszíthettem, hiszen jó másfél óra alatt odaértem, 3 pulcsiban is megfagytam és ostoba embereknek magyarázhattam 3 teljesen épkézláb mondatot. Hazafelé ismét másfél óra és büszkén jelenthetem, hogy meg sem késeltek! Ó, micsoda remek napok! Kérek még!

A bejegyzés trackback címe:

https://mandarin13.blog.hu/api/trackback/id/tr185839893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása